Shop Mobile More Submit  Join Login
Eh? by lylyn19937 Eh? by lylyn19937
Luffy :Eh? Nami , something bite my ass..!
Nami: Ssshh..! Stay quiet...
-------------------------------------------
LOL ! Just a quick sketch i made! >v>
Add a Comment:
 
:iconnarutomustdie:
narutomustdie Featured By Owner May 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Just give him a minute he'll figure it out...
Reply
:iconneonpartyrock12:
NeonPartyRock12 Featured By Owner Feb 18, 2015
Haha, nice one nami, nice... Suspicious Spkmw 
Reply
:iconbonecrusher56:
bonecrusher56 Featured By Owner Jun 3, 2014
Pervy nami? Makes me want her even more!
Reply
:iconcatav97:
Catav97 Featured By Owner Feb 15, 2014  Student Traditional Artist
XD nami pervert.. (?) es genial!
Reply
:icon0starlights0:
0StarLights0 Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist General Artist
Cute <3 <3
Reply
:iconladyghangxta:
ladyghangxta Featured By Owner Oct 25, 2013
this is awesome drawing that u made Clap Clap Clap Clap Clap 
Reply
:iconmaffy-love:
Maffy-love Featured By Owner Oct 17, 2013  Hobbyist Filmographer
<font><font>trop mignon </font></font>Love 
Reply
:iconkuruccha:
Kuruccha Featured By Owner Oct 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Aha, lovely! :D
Reply
:iconmintochiharu:
mintochiharu Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist General Artist
hahaha totally funny and cute!:giggle: really love Luffy's reaction! :rofl:  I admire how well done and beautiful this is for being a quick sketch :D Awesome work! :D
Reply
:iconwarlordgab:
Warlordgab Featured By Owner Sep 27, 2013
Funny! :XD: and So Freaking Cute!!! :love:

Nicely Done!! :D
Reply
:iconohreemamma:
Ohreemamma Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist Writer
XD
Reply
:iconmoonlitinuyasha1985:
moonlitinuyasha1985 Featured By Owner Sep 4, 2013
GASP!:ohnoes:
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Sep 4, 2013  Student Traditional Artist
:icontrollfaceplz:
Reply
:iconroosfire:
roosfire Featured By Owner Aug 28, 2013
CUTE
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 29, 2013  Student Traditional Artist
Thank you x)
Reply
:iconroosfire:
roosfire Featured By Owner Aug 30, 2013
YOUR WELCOME 
Reply
:iconbyakuyasama06:
byakuyasama06 Featured By Owner Aug 27, 2013
xD Very funny !
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
Thank you !xD
Reply
:iconkaoru-himura-chan:
Kaoru-Himura-chan Featured By Owner Aug 26, 2013
hahaha very funny and lovely :D

Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
xD Thank you !! :iconimhappiestplz:
Reply
:iconsecretuchihalover:
SecretUchihaLover Featured By Owner Aug 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
OMG,OMG!! this is sooooooooo hot!!SO MUCH LUFF 
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
LoooL xD Thank youuuuuuuu !! Spin, Slide and BumpHeart I think I've fainted.   
Reply
:iconsecretuchihalover:
SecretUchihaLover Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
nami sure is naughty in this one!! XD
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 29, 2013  Student Traditional Artist
Hahaha xD
Reply
:iconsecretuchihalover:
SecretUchihaLover Featured By Owner Aug 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
totally!! & Luffy's reaction is hilarious!!Giggle Giggle Giggle 
Reply
:iconayrahum:
Ayrahum Featured By Owner Aug 26, 2013  Hobbyist Digital Artist

the bubble expressions killed me XD

beautiful work, especially for a sketch :D

Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
Haha XD !Really?Woo,thank you so much ! Giggle Heart 
Reply
:iconayrahum:
Ayrahum Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're welcomez! wink 
Reply
:icon9-11-00:
9-11-00 Featured By Owner Aug 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Perv plz 
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
:iconsexybrowsplz:
Reply
:icon9-11-00:
9-11-00 Featured By Owner Sep 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
hahaha
Reply
:iconxfangheartx:
XfangheartX Featured By Owner Aug 26, 2013
:XD: Nami, you sly kitty.
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
Nami : Nya~ :iconflirtywinkplz:
Reply
:iconnarufro93:
NARUFRO93 Featured By Owner Aug 26, 2013  Student Traditional Artist
I did something similar like that xDD
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
Really? I got the idea on google pictures, i was searching  "couple summer" xD
Reply
:iconnarufro93:
NARUFRO93 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
So did I xD was it on a beach?
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
Haha ,Yep Giggle 
Reply
:iconnarufro93:
NARUFRO93 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
We used the same pic xDD
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 29, 2013  Student Traditional Artist
WTF ?! xD
Reply
:iconnarufro93:
NARUFRO93 Featured By Owner Aug 29, 2013  Student Traditional Artist
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 29, 2013  Student Traditional Artist
Ah no ! It was this one pictures.4ever.eu/love/couples… x)
Reply
(1 Reply)
:icon50-for-nothing-cent:
50-for-nothing-cent Featured By Owner Aug 26, 2013  Student General Artist
hahahahahahaha omg /DEAD
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
xDD :iconminghugplz:  no, don't die 
Reply
:icon50-for-nothing-cent:
50-for-nothing-cent Featured By Owner Aug 27, 2013  Student General Artist
i died because of cuteness :heart: ^^
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 29, 2013  Student Traditional Artist
Hahaha xD red heart bullet 
Reply
:iconhotspot0626:
Hotspot0626 Featured By Owner Aug 26, 2013
Nami...you pervert :XD:
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
Nami: :iconlaugh-plz:
Reply
:iconsmile-smiley:
Smile-smiley Featured By Owner Aug 26, 2013  Hobbyist Artist
ahahahha XD love it XD
Reply
:iconlylyn19937:
lylyn19937 Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Traditional Artist
xDD Wohaa, i'm so glad you love it :o  Heart 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 25, 2013
Image Size
189 KB
Resolution
598×440
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,283 (1 today)
Favourites
312 (who?)
Comments
63
Downloads
28
×